Home  I  Modely  I  Příslušenství  I  Ceny  I  Galerie  I  Aku-Moto  I  Výprodej  I  Bazar  I  Kontakt
Historie

V roce 1998 Bombardier Recreational Products
vstupuje na trh terénních čtyřkolek (ATV - all-terrain vehicle) a představuje prototyp nového modelu čtyřkolky zn. Bombardier - Traxter. V lednu 1999 přechází Bombardier Services do výrobní skupiny Bombardier a pracovní vozidla se tak stávají součástí divize Bombardier Recreational Products. V březnu získává model čtyřkolky Traxter ocenění "čtyřkolka roku" od časopisu ATV Magazine. Ve stejném roce je představen druhý model čtyřkolky - DS 650, určené zkušeným sportovním nadšencům. Další úspěšný vstup Bombardieru na trhu čtyřkolek.

 

 
Pásy APACHE™

Kdo jiný by dokázal rozpoutat revoluci ve využití čtyřkolek na sněhu než společnost, která prakticky vytvořila zimu? Při vytváření nového systému sněžných pásů APACHE™ jsme vycházeli z mnohaletých zkušeností se sněžnými skútry. Výsledkem je jeden z nejlehčích pásových systému na trhu, postavený na nezávislém předním a zadním zavěšení pásů pro co nejlepší řízení, tah a celkové ovládání v jakémkoli terénu. Takže se rozlučte se zimním spánkem svých čtyřkolek, a naopak se těšte na nové způsoby jejich využití v jakémkoli ročním období!

Konečně čtyřkolka, která jezdí jako sněžný skútr...
Vyjezdětě cestu pro každého ...

BRP APACHE ATV TRACK KIT obsahuje veškeré technické vymoženosti, navržené výrobci nejlepších sněžných skútrů na světě (Ski-Doo a Lynx), které do světa čtyřkolek přináší dosud nepoznané možnosti.

Díky průkopnickému řešení bodu rotace je řízení minimálně namáhavé a jízda na sněhu maximálně hladká. Kombinace lisovaného plastového hnacího řetězového kola, rozměrných 10-palcových rohových opěrných kol (nejširších na trhu), 5,66-palcových mezikol, obloukového spodního rámu a nerezavějících hliníkových spon rámu umožňuje dobrou absorbci nerovností terénu a zároveň menší odpor valivého tření spolu s větším výkonem v hlubokém sněhu, bez náznaku únavy nebo možnosti uvíznutí.

Zvýšený přední úhel nájezdu oproti jíným značkám je zárukou vynikajícího překonávání překážek. Manipulace je o poznání snazší, jízda hladší a rám netrpí nárazy.

Zatímco přední obloukově tvarovaný profil pásů a závitový vzor minimalizují vibrace a usnadňují řízení, zadní profil pásu udržuje stroj v kontaktu se sněhem pro co nejlepší trakci a vyšší výkon při stoupání. Díky širší stopě zůstává pás v kontaktu s povrchem, aniž by plaval ve stopě, zapadal či váznul - více funčnosti, méně námahy.

Jako první na trhu je tento pás vybaven omezovačem řízení, který omezuje poloměr zatáčení v úhlu 18 stupňů a redukuje zbytečné zatížení řídícího systému a CV kloubů. Prodlužuje životnost součástek řídícího systému.

Lze instalovat na všechna ATV (nejen Can-Am, ale také Yamaha, Kawasaki, Suzuki, Honda, Polaris).